...


och jag saknar dig mindre och mindre.
det kommer annat emellan och det är bra.

och jag saknar dig mindre och mindre.
jag har glömt dig en vacker dag.


och även denna dag försvann. det har varit en fin dag. först fika och prat på socialtränings-
gruppen
och sedan stan tillsammans med anna. jag köpte mig en välbehövlig kalender och en mapp till alla viktiga papper som har med socialträningsgruppen att göra. 

nu sitter jag hemma i tryggheten. melissa horn på högsta och en kopp kaffe. ångesten.

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2011-11-09 @ 18:01:50
Postat av: Emma Andersson

melissa horn jag bara älskar henne <3

2011-11-10 @ 11:37:58
URL: http://emmautanh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0