stunder som denna.


jag försöker verkligen att sova bort dagarna. men det är meningslöst. det är bara att gå upp ur sängen tidigt och koka kaffe. mina cigaretter är slut och känner mig som ett monster. snus i all ära - men det är underbart att dra djupa halsbloss och riktigt känna hur det bränner i bröstet. jag tänker att ångesten som bor i mitt bröst förgiftas och dör. en kan ju alltid hoppas.

noll planer för dagen - nästan. ska möta mamma på loppis och sen försöka ta mig till willys och handla. förhoppningsvis kan pappa köra mig fram och tillbaka. jag behöver storhandla light - och det blir en hel del att bära. det är stunder som denna jag saknar min cykel så ofattbart mycket. måste få tummen ur och lämna in den. det är ju liksom bara en punktering som ska lagas. men i min värld är det så svårt att ta tag i saker.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du skriver så bra. Det där med röken var smart, tänk om det kunde försvinna oxå.

När du dricker kaffe tänk likadant att ångesten bränns bort.



Kram

2011-05-18 @ 20:19:14
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0