sirikatten, nyponsoppan och balkongen.


åh. jag vill inte åka till sjukhuset i morgon. känner mig avig och trotsig. men jag måste - jag har ingen anledning till att inte åka. det är svårt att få tider och det kommer vara skönt när det väl är gjort. typ så. alltså måste jag åka.

har haft en envis huvudvärk hela kvällen och först nu börjar den ge med sig lite smått. har hinkat i mig vatten och tagit tabletter. och kaffe förstås. har inte druckit särskilt mycket kaffe idag - vilket jag tror också kan bidra till huvudvärken från helvetet.

jag tog fram extra-täcket och la mig ute på balkongen en stund förut. det fläktade lite lagom och solen hade precis lämnat balkongen. det var helt underbart. siri la sig direkt på täcket och sträckte ut sig. hon är fantastisk - världens bästa sambo någonsin. och sen bjöd jag henne på lite nyponsoppa - det gillade hon.

kvällsmedicinen ligger i magen och jag längtar efter tröttheten. vill sova och sen klara av morgondagen så fort det bara går. plus slippa ångestmonstret som flåsar mig i nacken.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer gå jättebra! Släng iväg ett sms när du är på väg dit om det känns jobbigt! Som omväxling har jag ljud på telefonen.

Kram

2011-06-01 @ 01:04:22
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0