puss på mig själv och puss på balkongen.


är hemma igen. och hos psykologen gick det "fint". jag pratade nästan enbart om det otäcka och om honom. det var väldigt jobbigt och jag ville rusa därifrån flera gånger. jag drabbades som vanligt av kontrollbehovet och valde mina ord väl - ingen vill närma sig honom utan kontroll. det gäller att välja sina ord minsann.

jag trodde att jag skulle vara helt däckad när jag kom hem. men jag märker knappt av att jag har varit vaken sen klockan 04.00. lite degig i huvudet bara - men annars nej. ångestmonstret bökar förstås omkring där inuti och då är det svårt att slappna av. så jag väntar med att vila tänker jag.

ska göra mig en kaffe och ta en pinne eller två på balkongen. det är fantastiskt väder ute. tackar mig själv för att jag valde en lägenhet med balkong. puss på mig.

Kommentarer
Postat av: Stolpen

Puss på dig!

2011-05-30 @ 12:37:04
Postat av: Nina

Jag pussar också på dig! Du kämpar på och är alldeles utomordentligt fantastisk!

Puss <3

2011-05-30 @ 18:34:37
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0