plötsligt händer det.


diskar och ringer viktiga samtal. fick även iväg ett viktigt mail igår kväll. plötsligt händer det. det är ju så skönt att få saker gjorda. då släpper en del av ångesten från väggarna och rinner ner i avloppet. och det är verkligen vad jag behöver dagar som denna.
hade glömt bort att jag hade en proviva i kylskåpet. yey. så idag blir det min frukost, lunch och middag. har noll aptit och flytande mat ger mig inga kväljningar. så egentligen är det bara plus att leva på proviva.

- den första juni blir det västervik och läkarbesök. känns underbart att jag äntligen har tagit tag i det. go me. tänker att det bara är att hoppa på det icke handlingsförlamade tåget och få saker gjorda. t.ex. dammsuga och torka golven här hemma. och skura badrummet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fina, vackra! köp en trisslott!! :)

plötsligt händer det!

2011-05-05 @ 17:08:00
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine

kraaamis på dej! <3

2011-05-06 @ 08:44:15
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0