och nu gör du allt värre.


rastlösheten, oron och hudkrypningarna tar snart död på mig. har noll koncentration och får absolut ingenting gjort. dammsög och skurade badrummet igår - men tänkte att jag idag åtminstone kunde boka en tvättid. men orka. det blir hjärndöd tv och tråkig dator. sirikatten ligger i badrummet och sover - så hon verkar inte så sugen på att umgås med mig. typiskt.

jag är så förbannat trött på sjukheten. försöker drömma om en framtid - men det är nästintill omöjligt. jag har fastnat någonstans mitt emellan. och jag vet inte vilken väg jag ska välja.
uppåt neråt höger vänter hit eller dit. ingen jävla aning. ge mig dundermedicin som gör mig normal tack. eller så kan väl grannstadens folkhögskola höra av sig och berätta om jag är antagen till sommarkursen eller inte. det skulle innebära fem upptagna dagar i sommar.

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Den filmen är vacker och låten med.

Nu hoppas jag att du blir antagen, det skulle du må bättre av. Ja,tänk om det fanns en dunder medicin!?



Jag vill att du ska må bra. Vad du än gör ge aldrig upp!



Kramar

2011-05-14 @ 16:33:33
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du hittar rätt väg snart!

Jag tror jag hittat den rätta vägen.

Fan, nu blev jag sugen på en snus! Snälla, ta en åt mig!

2011-05-14 @ 16:38:35
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0