och även idag innebär äckel.


men oj - är bra mer piggare än vad jag trodde var möjligt en sådan här dålig dag. tänker nästintill enbart på äcklet. jag vågar varken bearbeta eller minnas. och jag går sönder eftersom att jag vet att jag inte själv kan bestämma över det. mina minnen attackerar mig oavsett och han kommer alltid finns i mitt system. och det gör mer ont än det som faktiskt hände - tror jag. åtminstone just nu.

men sirikatten gör allt mjukare och de vassa kanterna ger inga blödande sår. bara ömma blåmärken. hur var det där med att tiden läker alla sår. jag vet inte jag. jag tror bullshit.

Kommentarer
Postat av: Lo

Ja "tiden läker alla sår" är en floskel som många slänger sej med. Jag tror att det är vad man gör med tiden som hjälper.

2011-05-30 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0