mundiarré.


urk. jag pendlar upp ocn ner hit och dit. om jag bara kunde få fatt på tankarna. men de är snabba flyktiga och omöjliga. jag hämtade lite energi hemma hos mamma. och innan jag gick hem klippte jag ner några kvistar från syrénträdet och snodde ihop en bukett. pungknäckarpepp. i morgon psykolog och jag undrar om jag kommer våga öppna munnen. för jag tror inte att jag kommer kunna ta ansvar för orden. nu handlar det enbart om överlevnad - och då offrar jag er allihop. men alla ska vi ju dö någon gång. tänk på det.

Kommentarer
Postat av: fia.

Pladdrar man en massa ska psykologer kunna hitta kärnan i det hela, minns det! Öppna munnen och sätt igång! Mal på tills öronen blöder! Människan får betalt för att lyssna! :D

2011-05-12 @ 23:21:45
Postat av: Tr

Tack för din fina kommentar på min blogg, alltid skönt att hitta något man känner igen sig i. Speciellt om man inte vet vart fan man är på väg! Kramar

2011-05-15 @ 15:19:06
URL: http://trainunderwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0