lost in the supermarket.


tog en tur till willys. pappa var så snäll och körde mig fram och tillbaka - så då kunde jag handla en massa grejer. hittade bl.a. två proviva för halva priset. de där röda lapparna ger mig härliga rysningar i hela kroppen.
och bunkrade upp med favoritmaten just nu; ägg, gröna ärtor, äpplen, knäckebröd, keso och kaffe. det kallar jag det goda livet minsann. sen slank en ben & jerry´s ner i vagnen också.

tack och hej.

(och glöm fan inte att svara på min fråga i förra inlägget - det där om vad som händer när två personer ringer till min telefon exakt samtidigt. jag undrar seriöst över det - på allvar.)

Kommentarer
Postat av: fia.

De kanske krockar? Det kanske blir en kosmisk kortslutning, ett svart hål som äter upp din telefon! :D Ben & Jerry FTW! :D



(Nu kanske det blir en dubbelpost, råkade klicka på skicka innan jag hunnit skriva namnet! Du får radera det första i så fall! :D)

2011-05-25 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0