jag bara måste.


nu är jag färdig med tvättstugan. och jag ska bara fortsätta ta det lugnt idag/ikväll. är seg som kola i huvudet - kan inte tänka ordentligt. men ångestmonstret håller sig i skymundan och det är tacksamt en dag som denna. vettefan om jag ens skulle orka ha ångest. så illa är det.

jag ska dricka mitt kaffe och sen kanske plocka in disken. men inte mer än så. är så nervös inför i morgon. ska ta en tidig buss till psykologen - och jag oroar mig för att försova mig. jag bara måste klara av att gå upp klockan 06.00 i morgon. jag håller tummarna för att jag ska ha en sådan där morgon då jag vaknar mellan klockan 05.00-06.00 - för då blir det easy peasy att lämna sängen. och jag bara måste kunna somna senare ikväll. måste måste måste.

sirikatten har hittat en ny favoritleksak idag - en snuslock. hon sprang runt med det i munnen och knorrade så gulligt. hon lider inte av fantasibrist inte. min lilla råtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0