när, var, hur och varför.


jag försöker att hantera mina minnen och allt det som de väcker till liv. men jag får absolut ingen ordning på det. jag vet faktiskt inte varför jag är så psyksjuk och självdestruktiv. kan det vara p.g.a. honom eller blev det bara så. och eftersom det inte finns några svar - så förökar sig frågorna förbannat snabbt. och jag orkar inte försöka hänga med.

jag önskar mig lugn. men jag vet inte hur jag ska hitta lugnet utan att behöva döva mig med alkohol och benzo. ärligt. samtidigt som jag inte tänker slarva bort tio månader utan alkohol. jag kan. frågan är väl om jag faktiskt, där innerst inne, vill. och sen har vi ju rakbladen. puh.

Kommentarer
Postat av: Tr

Försök snälla du att inte göra något dumt!



Och jag är också en sån som alltid grubblar över varför saker blev som de blev men jag hittar aldrig några svar...

2011-05-17 @ 12:13:00
URL: http://trainunderwater.blogg.se/
Postat av: Mariesan

Du är stark som inte tänker slarva bort dina 10 månader av nykterhet, jag tror på dig fast jag inte kan säga att jag känner dig, men jag känner din kamp rakt igenom det jag läser <3!

2011-05-17 @ 14:55:12
URL: http://medlivetsomnsats.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0