god morgon.


min sömn är krokig och ojämn. och jag blir helt störd av det. ingenting fungerar. jag vaknar flera gånger om natten och tror att jag är hemma hos mina föräldrar. och det tar ett bra tag innan jag verkligen förstår att jag är här hemma.
vid klockan 08.00 gav jag upp och lämnade sängen. men orkade inte göra mer än att kissa. sen la jag mig igen och stirrade i taket. jag känner verkligen livspeppen idag. hurra, halleluja och jippi. inte.

nu har jag en drickyoghurt i magen tillsammans med morgonmedicinerna och en cigg i lungorna. en snus hamnade precis under läppen och då fattas det bara en kopp kaffe. och det ska jag fixa snarast.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är nog lika pigg som du. Jag borde gå ut i vårvädret men...

Ha en underbar dag!

<3

2011-05-21 @ 13:11:05
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0