funderingar.


jag vet ärligt talat inte vad det är för fel på människor som glorifierar det här med att vara inlagd på psyk. jag kan absolut inte se häftiga i det. visst - det kan i många fall vara nödvändigt med en inläggning. men att det ger status - njae. jag förstår verkligen inte.

annars så funderar på jag hur det fungerar om två personer ringer till min telefon exakt samtidigt. tutar det upptaget för båda två - eller vad händer? någon som kan hjälpa mig att bli lite mer klok på det - så att jag kan sluta att tänka på sådana dumma saker.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha.. du är för jävla go!!

Roliga funderingar.. men du satte igång tankar i min hjärna.

Vad kom först, krokodilen eller ägget?

2011-05-25 @ 16:47:59
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

Ja visst! Jag märkte det när jag var inlagd. Jag kunde inte för livet förstå hur någon skulle kunna vara där frivilligt, särskilt inte tycka det är häftigt. Nå väl, de kanske inte mår så bra de heller.

Kärlek

2011-05-25 @ 18:57:57
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har kollat upp det och det tutar upptaget när två ringer samtidigt. Det är för att det blir en krock i uppkopplingen:)

Du skriver alltid så bra saker!

2011-05-25 @ 20:55:14
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Lo

Häftigt att ha varit inlagd? Nej inte alls. Jag tycke det var lite skämmigt till och med. Och jobbigt på alla sätt. Inga sjukdomar ger status tycker jag. Det verkar vara nåt nytt bland ungdomar att tycka det.

2011-05-26 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0