beautiful people.


och yes - jag har fått en tid hos läkaren på öppenpsyk. äntligen. fick en tid redan nästa vecka. fast nu kommer den säkert krocka med min vanliga psykologtid. förstås. men det får de på öppenpsyk ordna med - det orkar inte jag.
ska även in till västervik och träffa en läkare på gyn nästa vecka. jag kommer ha fullt upp.

annars har jag sovit hackigt hela natten och klockan 08.00 gav jag upp och lämnade sängen. det är liksom ingen idé att ligga kvar.
jag tänker att jag kanske hinner med en liten power nap innan jag börjar tvätta klockan 13.00. jag fungerar så dåligt när jag har för lite sömn i systemet. ångesten tar över så lätt då.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sjukt jobbigt att inte få sova! Har svårt själv i perioder. Nu är jag dock i sovperioden. Jag orkar inget, måste få sova. ska dock göra allt jag kan för att Inte sova idag. kanske jag då kan vara trött ikväll!

Vet dock inte hur jag ska lyckas... ska se om det finns kaffe kvar efter frukosten.



tusen kramar.

2011-05-25 @ 10:08:48
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0