all this pain you said i'd never feel.


har lyckats få på mig kläder. hurra. jag gör sannerligen framsteg. men det går långsamt framåt. har ingen motivation - men tänker att jag verkligen behöver komma ut en stund. så det får bli torget tillsammans med moster och mamma. plus att det inte skulle skada om jag handlade hem lite frukt och proviva. så vet jag att jag har lite mat åtminstone.
det kryper som små myror ovanpå min hud. jag tror att det är ångesten som försöker penetrera mig. men icke. den får stanna utanför. jag bara orkar inte ännu en dag under ytan. det får räcka nu.
sen måste jag försöka komma ihåg att kolla om klädaffären fortfarande skänker bort galgar - för det skulle jag verkligen behöva. nu får upp till tre plagg dela på en galge - och det stör mig. jag behöver ha ordning och reda här hemma. för då blir det lättare att ha ordning inuti.

fick aldrig i mig någon magnesiumtablett. så jag får ta den nu - ska göra en kopp kaffe och ta en cigg på balkongen. det är purket väder. men vad gör det när solen tittar fram då och då.

Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Hoppas du får en fin fredag! :)

2011-05-06 @ 12:50:42
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0