17.29


är helt slut - i både huvud och kropp. har varit iväg med mamma hela dagen och har en förkylning på gång (igen). men nu har jag varit hemma en liten stund och hällt i mig en massa vatten plus tagit en försenad två-lyrica.

hittade några böcker på loppis. och på marknaden hittade jag fina strumpor. fyra par regnbågsrandiga och ett par med rosa flamingos på. jag älskar strumpor - av någon konstig anledning.

ska göra en kopp med kaffe och ta en pinne på ballen. sen åker myskläderna på minsann. och jag tänker stanna i soffan hela långa dagen och kvällen.

kärlek till alla er som läser min blogg.
jag orkar inte "svara" på era kommentarer alla gånger - men ni ska veta att de värmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0