14.29


och dagen bara fortsatte som i en dimma. jag har inte kunnat slappna av överhuvudtaget - tänk om de där bredbands-killarna kommer igen. då måste jag liksom vara och se normal ut. och det är ju inte direkt min starka sida. haha. men äsch.

och självklart glömde jag bort att ringa öppenpsyk för att se hur det går med min läkartid. har väntat i drygt tre månader, och det är inte okej. men jag skickade ett mail via "mina vårdkontakter" istället och förhoppningsvis har jag fått svar i morgon. annars får jag väl fråga på fredag, då jag har psykologtid och medicindelning. men suck.

memo to myself: boka tvättid för fan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha... normal inför bredbandskillarna. då måste jag berätta.

Jag bodde i Gnesta och jobbade i Stockholm och långa pass och mycket extra så jag var inte hemma så ofta.

Det skulle komma killar och titta på min fläkt och jag sa att de kunde gå in med huvudnyckel eftersom jag sällan var hemma.

En tidig morgon när jag sov så drömde jag. killarna ringde på dörren och jag liksom vävde in ljudet i min dröm.



När jag vaknar och fattar vad det är så går jag mot badrummet för att hämta min morgonrock, men jag hann inte så långt.

Precis när jag står naken vid dörren öppnas den!!



Ett par dagar senare mötte jag dom i trapphuset och de synar mig från topp till tå, sen säger den ena, Jaså, är det så här du ser ut med kläder på...



Så, se till att ha kläder på idag så går allt nog bra! ;)

2011-05-24 @ 14:56:26
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0