09.57


en ny dag - igen. jag har sovit rätt bra faktiskt. knappt vaknat något alls under natten. och det känns super. är fortfarande helt grusig i ögonen och jag kan inte sluta gäspa. men om jag går och lägger mig igen så finns risken att jag sover bort hela dagen. och det är ju helt fantastiskt väder ute. planerar lite smått för en balkongdag - jag, sirikatten, solen, kaffet, snuset och boken. mmm. det är ungefär vad jag orkar med idag. för nog river det där innanför.

morgonens mediciner är svalda och jag har precis druckit min första kopp kaffe. lyssnar på melissa horn och tillsammans med henne kan jag skratta rått åt ångesten. den får snällt stanna kvar i mörkret. jag vill ha lugn idag. och lite rivsår på insidan har ingen dött av.

Kommentarer
Postat av: Maria

Allt är ditt fel! Nu bara måste jag trotsa tröttheten och rusa till kiosken och köpa snus! Fan vad gott det ska bli!

Viken kör du? Jag bestämmer mig på plats!

2011-05-07 @ 13:01:15
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0