06.19


öhm. ja - tydligen så publiceras inte inläggen jag skriver. hm. men jag skriver ett iaf.

vaknade av mig själv runt klockan 04.00, men jag somnade om igen efter en halvtimme. och klockan 05.40 lämnade jag sängen. jag har fått i mig frukost (yey) - det blev lite havregrynsgröt. de säger ju att det ska bara bra att äta sånt till frukost. och faktiskt så gillar jag gröten.
nu är snart mitt kaffe uppdrucket och då är planen den att jag ska få på mig kläder. och försöka piggna till lite. jag behöver inte gå hemifrån förrän om en timme. så jag har bra med tid på mig.

hej då soffan och hej psykologen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du lyckades vakna. hoppas det gick bra idag.

Kul katt/råtta du har ;)

2011-05-09 @ 17:35:54
URL: http://www.fenix.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0