tisdagstankar.


har varit hemifrån några timmar idag och det har känts bra faktiskt. men samtidigt är det alltid lika skönt att komma hem igen. hem till tryggheten och sirikatten.
kvällsmedicinen ligger i magen och jag har precis gjort en kopp koffeinfritt kaffe. är superpepp på att få gå och lägga mig. har inte plats för en enda tanke till i huvudet. orkar inga fler intryck.
men jag har ett fint lugn i mig. tror att det är ljuset som gör mig klarare i huvudet. solen är fantastisk och jag ser fram emot filtpicknickar i gräset.

veckan går långsamt och jag vill ha fredag. behöver psykologen och fyrtiofem minuter som bara är mina. sen behöver jag en ny större plånbok också. men det är ju en annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0