sleepless in småland.


kan tydligen inte sova mer än några timmar i sträck - sen vaknar jag och kan inte somna om. är förbannat trött - men så rörig i skallen och rastlös i kroppen.
idag är allt lite som i en dimma. hade svårt att somna igår, hade fetångest över inlägget jag skrev. men idag känns det bättre.
jag är annars väldigt öppen och berättar om mitt liv och min situation. kändes som om att det var dags att vara lika öppen på bloggen också. hua.

och "hanna" (vem är du? berätta gärna - jag behöver inte publicera din kommentar, men jag skulle gärna vilja veta lite mer om dig) undrade vilka mediciner jag äter. so here we go;

morgon: paroxetin 20 mg och lyrica 50 mg.
eftermiddag: lyrica 50 mg.
kväll: lyrica 50 mg och propavan 25 mg x 2.
precis innan läggdags: zopiklon 7,5 mg.

Kommentarer
Postat av: fia.

Hej! Hittade till din blogg genom psykiatrin-bloggen. Jag har PTSD och försöker lära mig att leva med det. Inte gått så jättebra hittills, men jag försöker ta en dag i taget och nysta i eländet själv. Vården verkar inte fungera så jättebra när det gäller PTSD. Hoppas att det inte gör något om jag kikar förbi och läser fler gånger. :')

2011-03-29 @ 18:12:51
Postat av: hanna

jag är tjugotvå år och bor i växjö. försöker leva ett normaaaalt liv, men det ligger ständigt på gränsen till galenskap. hittade din blogg för kanske fyra dagar sen och föll för hur du skriver.

2011-03-29 @ 23:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0