skepp o´hoj.


huh. en natt nästan helt utan sömn. mest bara en massa snor, hosta och feber.
men som tur var - även en tokgosig liten svart katt.

ska bara göra ingenting idag, ska inte ens klä på mig anständiga kläder.
i morgon ska jag till psykologen - tänker inte missa den tiden, så är det bara. så det får bli en massa te och så ska jag försöka sova lite under dagen.
har precis tagit en värktablett och hoppas innerligt på att febern lägger sig.

och för att peppa mig själv och för att faktiskt ha något att göra idag - så ska jag baka en stor omgång muffins. så kan jag frysa in och ta fram om jag får besök.
eller så äter jag upp alla själv.

ångesten håller sig på avstånd och det är guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0