sammanfattning.


igår hundvakt och kärleken till nicole. och kärleken till frank.
strömavbrott i nästan hela huset när jag kom hem. det var ett totalt mörker i flera timmar. och att tända ljus i samma lägenhet som sirikatten befinner sig i - njae, ingen bra idé. hon har absolut noll respekt för eld.
men vi la oss i sängen och småpratade i mörkret. det var väldigt fint faktiskt.

idag hämta dosetten här i hultsfred. en solig morgonpromenad ner till centrum. det var fint. och ryggen gjorde inte alltför ont heller.
träffade patetiska knarkaren och jag lät bli att hälsa. jag är så hardcore rätt in i märgen.
sen satt jag en stund på en bänk och njöt av solen. pratade med en främling och vi pratade barn, diagnoser och klädaffärens nya stora lokal. och bara för det så var jag tvungen att gå in och köpa mig en svart kofta och ett par randiga färgglada strumpor. yey.
en tur in på apoteket - zopiklon och en smörjande sesamolja till näsan.

nu sitter jag hemma i trygga borgen med en kopp kaffe.

och jag blir inte så vårtokig av att se snödroppar och krokusar - däremot så får jag vårkänslor av alla katter som vandrar runt utomhus och njuter av vårsolen. har sett tre katter idag - minus sirikatten då. katter ftw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0