pust.


ah. en sömnlös natt och morgonen började med forsande näsblod. har haft näsblod lite då och då under hela dagen.
stress, ångest och förkylning är ingen bra kombination. jag får alltid näsblod när det är för mycket på en gång.
annars har förkylningen verkligen bosatt sig i halsen - skulle inte förvåna mig om jag snart tappar rösten. får verkligen anstränga mig att prata.

har varit på willys med moster och prinsarna. skönt att få lite handlat. och det var inte alls mycket folk - så jag blev inte särskilt stressad.
har bunkrat upp med mer frukt, god juice och yoghurt. mat är inte alls roligt. men försöker åtminstone.

dagens finaste är solen och att det är barmark nästan överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0