och en svart liten katt.


fick en muffinsbakbok av mamma igår - fluffins. hittade en massa gott i den. jag hoppas att förkylningen ger med sig snart, så att jag får energi till att baka.

men idag har jag åtminstone städat lägenheten. dammsög hela soffan också. den var full med katthår, damm och annat skräp.
mattan framför bokhyllorna i rummet hamnade i tvättkorgen. jag vaknade även denna morgon av att blodet forsade från näsan - och stackars mattan blev helt nedblodad.

på tisdag ska siri till veterinären och jag oroar mig hela tiden.
jag vet att det är ett rutiningrepp, men ändå. hon är ju den bästa som finns. utan henne vore ingenting någonting.

disken är diskad och jag har fått i mig lite yoghurt. en till kopp kaffe och sen får det minsann bli en lång och varm dusch. och så ner till tvättstugan och kolla om det finns någon ledig tid, typ imorgon.

och allt du skrev och allt du skrivit - det släpper inte taget om mig. det var inte bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0