loppis och sol.


oh. jag har haft en lugn och fin dag tillsammans med mamma. flera timmar loppislunk och så en fika på det. lite stressigt när vi skulle hem - men det gick bra till slut.
och det är finfint att vara hemma igen. hemma hos sirikatten och bara vara.
jag lyckades ta min två-medicin i tid - så jag klarade stressen och ångesten bra. och jag tror nog att det fantastiska vädret gjorde sitt också. härliga solen.

och - jag hittade en hel del bra grejer på erikshjälpen;
en röd dörrmatta till hallen, en randig liten trasmatta som jag ska ha innanför balkongdörren, tre böcker, en lila tröja och en röd plåtbricka med en stor blomma på.
jag är nöjd med dagens loppisköp. hitta tyvärr ingen slickepott - inte en enda. typiskt. och inga mlps heller. doh.

nu sitter jag i soffan med varma kinder - det är nog solen. jag satte i gång med dammsugning direkt när jag kom hem - så att jag kunde använda mina mattor direkt.
sirikatten yr runt i lägenheten och jag bara älskar henne mer för varje dag som går. tänk att hon valde mig. ska göra ännu en kopp kaffe och försöka tänka bort det som gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0