jag väntar på dig lördag.




en stilla kväll. jag samlar ork till att ta ett bad. är förbannat stel i axlarna och det kryper i kroppen. vet inte om det är rastlöshet eller ångest. och vem orkar bry sig.
jag har försökt välja ut en bok att läsa flera gånger idag. men jag får alltid en sådan beslutångest när jag ska välja en ny bok. så jävla löjligt. hur svårt kan det vara. egentligen.
i morgon en loppisutflykt med mamma. yey. jag ska köpa tusen nya böcker och försöka hitta en större plånbok. och självklart kolla noga efter mlp-stuff. och jo - behöver en slickepott också. blev smått förbannad när jag bakade sist och råkade bryta av min slickepott. hm.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag får också alltid beslutsångest när jag ska välja en ny bok att läsa. vill läsa alla på en gång. blir lätt så att jag inte läser någon alls istället.

2011-03-27 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0