ingen alarmerande fara, kära du. en smula ansträngd bara.


en till kopp kaffe. jag försöker mota bort rastlösheten.
det är lugn runt om och inuti. jag har släppt alla krav idag.
jag dagdrömmer. ligger bredvid sovande sirikatten i sängen. vi pratar högt med varandra och vi har storslagna planer. en revolution. minst.

och om bara magsjukligheten ville ge med sig.

har precis läst ut anneli jordahls bok jag skulle vara din hund (om jag bara finge vara i din närhet) och nu försöker jag scanna igenom bokhyllorna för att hitta nästa bok som ska läsas. men det finns allt för många att välja bland. lyxproblemet nummer ett.
nummer två är mina skitiga fönster.

jag ska nog skriva ett brev. till någon. vet inte till vem och vet inte vad jag ska skriva. och det där är väl nummer tre.

Kommentarer
Postat av: Josefine R

Jag skrev ett brev till dig i förra veckan, men det blev bara en massa skitsnack så jag fick aldrig iväg det. Men en dag dyker det upp ett som jag fick iväg också! ;)

2011-03-21 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0