illusioner.


fina sirikatten ligger i sängen och tar en eftermiddagslur. hon har jagat flugor och annat smått på balkongen. och trots blåsten så var det hur fint som helst att sitta där ute i solen och dricka en kopp kaffe. satt i kortärmat och frös inte en sekund.
och - jag var inte röksugen överhuvudtaget. go me.
lyckades få i mig lite mat också. och jag hoppas att magsjukan är snäll mot maten och låter den stanna i magen. hur gärna jag än vill - så kan jag inte överleva på enbart snus och kaffe.

tv-kanalerna vill inte fungera - så jag satte på illusionisten och slötittar lite samtidigt som jag sitter vid datorn. tänker att dagen får fortsätta i samma långsamma tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0