i like it rough.


jag har så många saker att säga er. tusen ord som aldrig blir publicerade. jag hindrar mig själv och går aldrig hela vägen. men jag jobbar på det och ni som orkar vänta är guld värda.
sommaren som närmar sig skrämmer. senast jag hade sommar vaknade jag upp i en kaotisk tillvaro och fick vackert börja om från början ännu en gång. aldrig mer slutenvård.

men samtidigt var allt så vackert.

det var lady gaga och himmelskt pulver. tablettdrömmar och tusen vakna dygn. alkoholfontäner och döden höll mig i handen. jag vann en syster och var minst lika nära att förlora henne på samma gång. hon är fortfarande tätt intill. och jag stannar kvar här.

Kommentarer
Postat av: Maria

skrämmer sommaren, finns jkg och sällskap här. du får mer än gärna hälsa på. <3

2011-03-27 @ 22:02:57
Postat av: Nicole

vi faller aldrig dit igen. vi har varandra och varandras styrkor nu. tillsammans kan vi klara allt! I sommar ska du få se en frisk värld med kaffe och camping och gudsonen frank. vi ska våga vara oss utan tabletter. och det kan vi för vi är bättre än guld, du och jag! <3

2011-03-28 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0