...


behöver jag skriva att sömnen har varit rätt kass - nej. för det har den. hade svårt att somna, låg och snurrade in mig i täcket och blev riktigt irriterad en stund. men fick snällt välja ut en bok att börja läsa - trots att det alltid innebär beslutsångest. yey.
sen låg jag väl och läste någon timme innan jag faktiskt kunde somna.
och sen vakna runt klockan 05.00 - klarvaken. suck. blev att sträcka sig efter boken och läsa. igen. men sirikatten var så gosig och låg bredvid mig och spann hela tiden. jag har den finaste katten minsann. och ja - sen somnade jag om. jag kommer dö om sömnen ska fortsätta vara så här fucked. jag hoppas verkligen att jag får en läkartid snarast. ska fråga om det imorgon när jag har psykologtid på mottagningen.

nu har jag väl varit vaken kanske en timme eller så. är mosig i huvudet och orken är noll.
men det blir ännu en promenad med nicole och frank idag. trots purket väder så kommer det bli fint.
och så måste jag ta tag i monsterdisken ute i köket. jag verkligen MÅSTE diska idag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hejar på dig! Så lööövley med rena tallrikar! Mums! :)

2011-03-31 @ 16:07:24
URL: http://morbida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0