applejack.


okej. det blev vinterkängorna. det var verkligen massvis med snö i morse.

annars har dagen mest varit finfantastisk. det gick bra hos psykologen tycker jag. trots tankekaos och osorterade meningar. allt hör ihop och jag ser fler och fler sammanhang. spännande och skrämmande.

jag hann med en snabb vända in i djuraffären. en boll till frank och maltpasta till siri.
sen promenera till bussen. det är så fint att sitta på bussen hem efter psykologen. bara jag och tankarna. tillsammans med melissa horn i ipoden då.
och jag fick träffa nicole idag. det var så längesen. jag måste sluta att stänga in mig - fastän att det är så svårt att hitta orken och motivationen.
kaffe och prat. och gos med frank - som har växt och blivit så stor. fina fina hunden.

och när jag kom hem och kollade i brevlådan så låg där ett paket. med fint omslagspapper och presentsnöre.
min allra första g4 - applejack. vad glad jag blev. det var storasyster som överraskade mig med den fina presenten.

resten av dagen ska jag spendera med sirikatten. dricka kaffe och dra igång med lite pyssel tror jag. rama in foton och eventuellt måla lite.
och kanske törs jag öppna applejack och känna lite. men hon är så fin som mib - så vi får se hur jag gör. men helst vill jag väl ha henne loose. asch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0