13.39


började läsa en ny bok igår kväll när jag hade lagt mig. och jag kunde inte sluta läsa. inte för att boken var bra. men de ställde till det så förbannat i boken och jag fick sådan ångest när jag slutade läsa. var tvungen att läsa ut boken för att få bekräftat att de löste alla problem - annars hade jag inte kunnat somna. hade ångest över att de i boken hade ångest. NORMAL.
så runt klocken 03.00 var boken utläst och jag var lugn nog för att kunna släcka lampan och försöka sova. sömnkvalitén är väl inget att skryta över - men jag slipper åtminstone befatta mig med den där ångestboken igen. hua.

idag står solpromenad på schemat. tillsammans med nicole och frank. guld.

Kommentarer
Postat av: Nicole

och vilken härlig promenad det var! <3

2011-03-30 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0