varför.


jag är nollställd idag. orkar inte befatta mig med mina känslor. jag försöker att bara existera. det får räcka så idag.
det är så lätt hänt att jag fastnar i de onda tankarna. jag trasslar in mig och kommer inte därifrån. jag tänker varför och varför varför varför igen.

det är tusen minnen som fortfarande ligger begravda och jag vill ha det så. jag önskar hela tiden att jag på egen hand kunde få bestämma vad som får visa sig ovanför ytan. men självklart så fungerar det inte så. uh.

jag har en disk att diska och sen ska jag sortera tvätt - var faktiskt nere och bokade en tid i tvättstugan, så det blir att tvätta i morgon. känns skönt med lite småplaner.


och en massa kärlek till mina läsare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också en Varför-dag idag!

Jag lyckas få småsaker till stora ångestladdade moln i mitt liv!

Jag funderar på att ta 2 lergigan nu så jag får sova.

Men min hjärna har sagt att det är fel på vattnet så jag har inget att svälja tabletterna med...

2011-06-12 @ 16:01:17
URL: http://yamas79.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0