röd hud och bröstsvett.


hej och hå. vem har suttit för länge i solen och bränt sig - självklart jag. jag är så jävla dum i huvudet. jag lär mig aldrig. jag tycks tro att bara för att jag medvetet inte solar - så bränner inte solen. lås in mig och kasta nyckeln tack.

nej då. jag har haft en fin eftermiddag hemma hos nicole och frank. vi har suttit på balkongen (i solen) och druckit kaffe. diskuterat allt ifrån bröstsvett till våldtäkter. det är det som är så extra fint med min fina syster - vi kan prata om allt och ingenting. gärna på en och samma gång också. tack för att du finns nicole.

mamma hittade två my little pony på loppis idag. yey. två g3:or som jag inte hade sen innan. de ska få besöka mitt hemmagjorda pony-spa och sen placeras i min samling. vet att den ena är minty - men den andra har jag ingen aning om vem det är. ska sätta mig och leta reda på det.

och sist men inte minst; tack för alla kommentarer. det är lika fint varje gång jag loggar in och ser att någon har kommenterat. och självklart tack till er läsare överhuvudtaget - även ni som inte kommenterar. men kommentera gärna. tss.

Kommentarer
Postat av: Nicole

och tack för att du finns!

2011-06-03 @ 21:20:08
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack själv för dina fina kommentarer ♥



Jag har bränt mig idag då jag var i trädgården hos mormor och morfar, men denna gång gör det inte såå ont som tur är.



Åh vad kul med samlingen av my little pony. Jag hade en blå med regnbågsfärgad man och svans som jag älskade. Man kunde vrida på rumpan och då åkte svansen in...hiih.



Kramar och trevlig helg

2011-06-04 @ 00:26:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Nina

Underbara du! Jag håller med. Om man inte fläker sig på

stranden kan man väl inte bränna sig ;)

På något sätt känns det som att jag känner dig.

Din blogg är det första jag går in på när jag startar

min laptopälskling. Jag bryr mig om vad som händer i ditt

liv och beundrar dig. Du inspirerar tillbaka!

Kärlek!

2011-06-04 @ 09:49:18
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: Mariesan

Samlar du på nå speciella my little ponnysar ? tror jag har en hel gympa påse med såna hos mina föräldrar annars =) Kan kolla när jag ska dit idag om jag kommer ihåg det. Hade massa såna när jag var liten.



Låter härligt och ha systar och umgås med och kunna prata om allt <3

2011-06-04 @ 09:56:19
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0