och jag bröt isoleringen.




har haft en heldag hemma hos finingen nicole. vi ses alldeles för sällan - och mycket beror på min tendens att isolera mig här hemma. men fan - det är lika fint varje gång jag får träffa henne. och frank förstås - han är bra charmig den hunden.
jag och nicole hinkar alltid i oss kaffe (jag menar verkligen hinkar) och pratar om ditten och datten. livsviktiga saker och en hel del trams. men det får mig att må bra - för jag kan släppa fasaden när jag är med henne. tack.

jag är helt knarkskakig av allt kaffe - och har en envis overklighetskänsla. men det känns bra - jag orkar livet en stund till minsann. plus att jag aldrig skulle klara av att vara utan sirikatten. så nog får det bli alive som gäller.

puss och hej - nu ska jag byta kladdigt mensskydd och faktiskt göra mig en (koffeinfri) kaffe.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men dra mig baklänges! Hur kan en människa vara så vacker?

Du var verkligen hur fin som helst här!!

2011-06-15 @ 22:20:35
URL: http://yamas79.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0