min psykopatgranne som inga tänder har.


har sovit helt virrigt hela natten och morgonen. jag har drömt om tandlösa psykopatgrannen. jag gillar verkligen inte störda drömmar - de får mig ur balans och jag blir helt fucked i huvudet.
men jag kastade mig upp ur sängen och nästan sprang ut till köket. gjorde en stark kaffe och sen ut på balkongen för en rök. kan väl inte påstå att jag blev mer mänsklig av det - men bara jag slapp undan psykopatgrannen och hans tragik. jag vet så många "hemligheter" om honom och faktiskt så får de mig bara att skratta. han är inte riktigt klok.

strax hygienfix och sen på med kläderna. klockan 10.55 går bussen till sjukhuset. urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0