men svamla kan jag.


åh, detta kaotiska liv.

men pappa är ledig från jobbet idag - så han är så snäll och kör mig fram och tillbaka till öppenpsyk/läkaren. och vi ska ha med oss lill-baba också. älskade pojken. han är magisk. han och lillebror.

annars känner jag mig som ett monster. svettig och irriterad. måste köpa tusen cigaretter och sen sitta på balkongen hela jävla dagen. alla andra super ju och jag gör ju tydligen inte sådant längre. är jag alltså en nykterist - eller vadå?

puss till alla er som peppar mig. ni är guld. alltid.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill bara skicka en kram fylld med värme och kärlek ♥

2011-06-03 @ 13:09:32
URL: http://fenix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0