magi.


men jodå. jag tror att jag har sovit en hel natt - nästan. vaknat upp några gånger av att jag pratat högt i sömnen, men har kunnat somna om direkt. och klockan 09.30 vaknade jag och kände mig utsövd. vilken magi.
känner mig lite bäng i huvudet - men det är inget ovanligt, så det ska nog gå bra.

har gjort mig en kaffe och tagit en cigarett på balkongen. det är så skönt där ute nu, innan solen har nått hit.
men jag tror att jag lägger mig och läser lite faktiskt. har lite svårt att få ordning på tankarna och vill inte starta den här dagen med ångest.

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER

TUSEN tack goa du.. känns bra att du kommenterar ofta.. känns som trygghet

2011-06-06 @ 10:48:29
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Nina

Jippi! Sömn. Det är du väl värd. Massa kärlek!

2011-06-06 @ 17:35:18
URL: http://morbida.blogg.se/
Postat av: "Cecilia"+Borderline

Ja, jag tycker verkligen du ska kolla upp det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0