kissa eller gråta - det är frågan.


fy fan. jag fungerar inte alls idag. jag orkade knappt kissa förut. ville bara lägga mig i sängen igen och gråta (visserligen kan jag nästan aldrig gråta - men känslan ni vet). jag tror att gårdagen blev lite för mycket. och sen har jag inte kunnat sova inatt heller.

skulle ha tvättat idag klockan 07.00 - men jag pallade inte lämna sängen. jag stängde av alarmet och somnade om. och nu har jag nästan precis satt mig i soffan. urk. men som tur är så har jag en sällskapssjuk och gullig sirikatt som ligger bakom datorn på soffbordet och spinner. finingskatten.

men nu - ännu en kopp kaffe.
och hurra - om 50 minuter kan jag stoppa i mig min två-lyrica. halleluja.

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det något idag tro? Alla har en dålig dag verkar det som.



Kram vacker ♥

2011-06-02 @ 14:11:59
URL: http://fenix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0