jag ska bli vän med mina piller.


och puh. jag orkar inte med mig själv idag. hos psykologen talar jag i gåtor och får ingen ordning på vad som faktiskt händer när en dör. jag snurrar in i mina kaostrådar och kan inte ta mig ur. jag är fortfarande förvirrrad.

men det var inga problem att få ta hand om medicinerna på egen hand. jag som nästan hade föreberett ett övertalningstal. haha. men nu ligger alla medicinförpackningar i en snygg box med rosor på. och där ska de ligga.
jag satte mig och delade en dosett precis när jag kom hem - så nu ligger den redo i bokhyllan. jag ska fan klara det här.

medicinerna ska tas vid rätt tidpunkt och i den dosen som jag är ordinerad. punkt.

jag njuter av att det är en regnig dag. luften är helt fantastisk. och som tur är så regnar det inte in på min balkong - så jag kan sitta där och chillaxa fastän att det regnar. det kallar jag vardagslyx.

men hej och hå - nu ska jag dricka upp mitt kaffe. sen blir det sängen, snuset och boken. ska försöka lura ångesten genom att fokusera på annat än gubbäcklet.



(och - den där eventuella frågestunden blir inte av. haha. pinsamt få som visade intresse.)

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Sv; Låter som en bra ide...Jag är fortfarande trött efter sjukhuset men börjar piggna till så ska gå och handla sen...Massor av kramar

2011-06-10 @ 14:11:10
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du fixar det! Jag tror på dej :) Många kramar!

2011-06-10 @ 14:19:50
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: fia.

Jag kommer ju bara på så konstiga frågor, får förhöra dig på MSN om jag kommer på något! >;) Men en sak jag faktiskt funderar mycket på är vilka MLP's som skulle vara vilka övernaturliga varelser och varför. :|



Pillrena kommer du klara galant! :D

2011-06-10 @ 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0