jag och min kära balkong.


gick hem till mamma förut och fick lite middag. och så passade jag på att mysa med de tre katterna; mozart, kosmos och sally. mina finaste.
sen tog vi med oss kaffe och kaka ut på baksidan och satt och pratade. mamma och jag pratar gärna göteborska med varandra - så det blev det en hel del av.

mamma planterade om lite plantor och jag fick en salviaplanta och en pelargon med mig hem. så nu är min balkong ännu mer lummig och skön. plus två snygga sittdynor - så slipper jag släpa med mig extratäcket ut hela tiden.
jag älskar min balkong. den är hemma - men ändå utomhus. kan liksom inte bli bättre för ett psycho som inte riktigt klarar det sociala alla gånger.

jag petade ner klockan 20.00-medicinen lite sent ikväll, men det gör inte så mycket. jag ska vattna på balkongen och plocka in disk i köket. jag försöker att inte nojja inför psykologen i morgon. och det går faktiskt förvånansvärt bra.
ska knyta fast lite kökssnöre som min blomman för dagen kan klättra på. den växer som tusan och jag ser fram emot när den börjar blomma. det är helt fantastiska blommor.

nu ett stort glas med kallt bubbelvatten och en cigarett på balkongen. den fantastiska balkongen. jag behöver fan ingen ångest.

Kommentarer
Postat av: Ekblaad <3 Borderline blogg

Sv; Förstår exakt..Tack mår mycket bättre nu

2011-06-09 @ 21:55:17
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Mariesan

Jag letade efter ponnysarna idag men mamma och hennes vän hade städat där dom låg och nu hittade jag dom inte och mamma visste inte vart dom gjort av dom=(

2011-06-10 @ 17:14:27
URL: http://medlivetsominsats.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0