jag blir lurad varje gång.


jag gick och la mig för att läsa lite innan det var dags att sova. och jag var faktiskt riktigt trött.

men sen började ångesten kräva uppmärksamhet och jag började tänka på HAN och hans hemskheter. så nu sitter jag i soffan med en kopp te och ångesten sliter i mig. men jag orkar inte minnas, jag vill inte minnas. varken min kropp eller min hjärna vill tvingas tillbaka. allt är äckligt och jag blir äcklig. skuld, skam och rädsla.

jag tycker att det borde räcka nu. jag behöver min sömn och jag vill ha min kropp ifred. tack.
jag är nu vaken på fyra olika sovmediciner. vilket gör mig otroligt långsam.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack fina du för kommentaren!

Jag är så glad att du finns. Men jag blir så ledsen att du mår så dåligt - och allt för Han! Som ska finnas där, som man ska lita på..



Massa kramar!

Smsa om och när du vill

2011-06-22 @ 00:12:28
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0