god jävla morgon världen.


och självklart och som alltid vaknade jag klockan 04.35 i morse och var nära att lämna sängen för morgonkaffe. men jag kollade klockan och insåg att jag även denna morgon vaknade mellan klockan 04.00-05.00. och det är så jävla frustrerande. för det tar ett tag att somna om.

och sen när alarmet ringde klockan 07.30 var jag lagom kinkig och ville fan inte alls gå upp. men jodå - har en tidig tid hos psykologen, så det var bara att tvinga sig upp ur sängen. stappla ut till köket och göra kaffe och sen ut på balkongen för att röka två cigaretter.

jag hade så jävla svårt att komma till ro igårkväll. somnade alldeles för sent och jag hade alldeles för mycket oro i kroppen. ångesten var förjävlig och jag avskyr hur han lyckas ta över.
all panik och oro från igårkväll finns kvar i kroppen idag och det är jävligt ovärt.

men - en till kopp kaffe och några fler cigaretter och sen kanske jag pallar starta dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0