fokus ångest sömn.


har precis kollat film. legat i soffan och bara varit. det var längesen jag klarade av att hålla fokus genom en hel film. mina tankar vandrade inte iväg särskilt ofta alls. guld.

och jag är trött. hoppas på att kunna gå och lägga mig och somna snart.
vore inte helt fel att krypa ner i sängen, läsa några kapitel i boken och sen sova. jag har lite sovmorgon i morgon - börjar inte tvätta förrän klockan 11.00.

kvällsångesten gör sig påmind och jag suckar högt för mig själv. jag tycker att det räcker nu.
en koffeinfri kaffe och några bloss på balkongen låter som en bra idé.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag hejar på dig.

2011-06-21 @ 00:13:11
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0