finpralin och ikea.


vill väl inte påstå att jag har sovit särskilt bra under natten - men jag klarade ändå av att lämna sängen klockan 07.00 utan problem. det är ju lite snurrigt med ojämn sömn. men just idag bryr jag mig faktiskt inte.

jag ska iväg på roadtrip med finpralin caroline. vi ska åka till ikea. skrev en blygsam inköpslista igårkväll. men mest tänker jag att det är skönt att komma iväg lite. och det blir ju ännu finare när en har ett fantastiskt sällskap.

jag har precis kommit ut från duschen. sitter här i soffan iklädd morgonrock och äter ett frukostäpple. blir att göra lite mer kaffe också. och bara ta det lugnt.

puss och tack för era kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0