evigheter.


oh. jag kommer precis från badet. det var evigheter sen jag tog ett bad känns det som.
det får mig alltid att slappna av. fastän att jag nuförtiden aldrig har ro att ligga kvar särskilt länge. men nu hade jag boken som sällskap. och som alltid en sirikatt på badkarskanten.

jag lyxar också till det med en (alkoholfri) öl ikväll. det var också evigheter sen.

jag hoppas på att få komma i säng rätt tidigt ikväll. i morgon måste jag ner och hämta ut mer seroquelapoteket. tydligen är det en sådan dyr medicin att de inte har den på lager.
och sen på eftermiddagen/kvällen blir det grill hos moster. jag hoppas på en lugn midsommar. jag tänker inte ens drömma om en vit midsommar - för vissa är alldeles för glada i spriten. men jag är nykter och stolt.

Kommentarer
Postat av: fia.

Mitt MSN hade visst slutat fungera, så om du skrev efter badet har jag missat det. Ska strax ta sovpillrena, hoppas du drömmer söta drömmar om Cleverbot! ;D



Kraaam! :D

2011-06-23 @ 21:28:03
Postat av: Nicole

word!

2011-06-23 @ 22:15:06
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0