det kan fungera.


och dagen försvann. men det är bara skönt. jag ser fram emot att få lägga mig i sängen med boken, snuset och sirikatten och sen somna. är nollställd och orkar inte känna efter. jag försöker att få någon slags balans. men det är svårt när jag samtidigt försöker bestämma över mina känslor. jag är alltid full av tankar efter samtal hos psykologen.

men jag har hämtat ut mina seroquel, postat ett paket och köpt hårfärg. det var väl ungefär det jag hade tänkt att jag skulle göra idag. förutom att spendera tusen minuter här hemma i tryggheten. jag ska försöka att bara vara i känslorna utan att styra. det kan fungera.

Kommentarer
Postat av: Maria

Konstigt det där med känslor, hur orolig man är om man är lite för långt hemifrån och tröttheten som knockar en totalt när man väl är hemma i tryggheten igen.

Hur gör folk som Orkar jobba?

Jag förstår inte

2011-06-27 @ 15:33:27
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Lo

Känner igen och håller med. Hemma är tryggt.

Ibland funkar det för mej att sova bort dagar som inte känns bra. Jag kan få lite mer balans av det.

2011-06-27 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0