dag till kväll.


och även den här dagen blev till kväll.

jag precis fått i mig lite yoghurt och funderar stark på en kopp kaffe. det får bli dagens sista koffeinkaffe. det är skugga på balkongen - så nu kan en sitta där ute utan att få solsting och svettattacker. även siri håller sig inomhus när det är som varmast där ute. men nu ligger hon på mattan där ute och chillaxar. hon är så underbar.

jag ska ta en lång och sval dusch innan jag hoppar i säng. men det är ju några timmar kvar tills dess. tyvärr. jag tycker inte om kvällar - får alltid ångest då. det blir så tyst och obehagligt. jag tycker om ljud från grannarna, trafiken och fåglarna. det distraherar ångesten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker också att kvällar är jobbigt!

Har dock börjat tycka om nätterna av någon anledning

2011-06-29 @ 20:04:40
URL: http://www.yamas79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0