but we need pills to sleep at night.


har psykologtid och läkartid i morgon. försöker gå igenom alla tankarna för att inte glömma något när jag pratar med läkaren. har lite idéer om medicinbyten och liknande. skulle verkligen vilja sluta med mina lyrica. inte för att de inte fungerar - utan för att de ger en sådan viktökning och det gör inte direkt att jag mår bättre. så med den biverkningen känns det som att det går jämnt ut. minus "vanlig" ångest plus tjockångest. alltså inget vidare bra.

sen till mitt ständigt återkommande problem; sömnen. jag har problem att somna, jag vaknar hela tiden och framåt klockan 04.00-05.00 på morgonen ger jag ofta upp och lämnar sängen. vilket gör att jag resten av dagen går som i en dimma. helt meningslöst.
nu äter jag tre olika mediciner som ska hjälpa mig med sömnen; propavan, seroquel och zopiklon. jag har inte riktigt några tankar kring vad som kan ändras bland de medicinerna. men så som det är nu så fungerar det inte helt enkelt.

får bli att göra en koffeinfri kaffe och sen fortsätta klura på vad jag vill ha sagt i morgon.

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du gått upp av Lyrica också... Kanske är därför jag fortsätter att öka trots att jag slutat med Zyprexan..?

2011-06-30 @ 21:48:38
URL: http://www.yamas79.blogspot.com
Postat av: Lo

Verkligen jobbigt med viktuppgång av mediciner. Samma här även om det är på väg neråt.

Hoppas att utsättningen av Lyrican hjälper.

Och att du får sova bättre.

2011-07-01 @ 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0